Sektor Implementacije i tehničke podrške djeluje na četiri lokacije unutar Hrvatske (Zagreb, Rijeka, Osijek i Split) te se na taj način osigurava mogućnost poštivanja vrlo visokih parametara unutar SLA ugovora s korisnicima.

Sam je sektor osim zemljopisne podjele organiziran u tri cjeline:

  • Održavanje i servis klijentske opreme i aplikacija,
  • Održavanje i servis enterprise opreme i aplikacija,
  • Implementacija jednostavnih i složenih IT rješenja.

Sektor posjeduje niz visokokvalificiranih zaposlenika s certifikatima slijedećih IT dobavljača:

  • HP (klijenti, poslužitelji, sustavi za pohranu podataka, mrežni uređaji),
  • IBM (poslužitelji, sustavi za pohranu podataka, dio Tivoli portfelja, dio WS portfelja),
  • Lenovo (klijenti),
  • Cisco (mrežna oprema – preklopnici, usmjerivači, vatrozid, bežična mreža),
  • Oracle (razne verzije Oracle DBMSa),
  • SUN (operativni sustav, cluster, poslužitelji),
  • Linux (operativni sustav, cluster),
  • Check Point,
  • Palo Alto Networks,
  • Microsoft (OS, Exchange, Sharepoint, TMG, RMS…),
  • Trend Micro,
  • Symantec (AV, arhiviranje).

Pored nabrojanih dobavljača i područja postoji još niz manjih o kojima je podatak dostupan na upit. Za pojedini smo dio portfelja nekih dobavljača jedna od rijetkih IT tvrtki koja posjeduje potrebna znanja i certifikate za pružanje usluga održavanja i servisa istih.