11.12.2017

4. DAM konferencija u znaku GDPR regulative i ECS-a

I ove godine održana je DAM konferencija (Digital Advertising and Marketing) jedna od najvećih i najboljih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu i oglašavanju. Ova četvrta po redu konferencija održala se 16.11 u Plaza Event Centru (ex Hypo Centar) i privukla …

I ove godine održana je DAM konferencija (Digital Advertising and Marketing) jedna od najvećih i najboljih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu i oglašavanju. Ova četvrta po redu konferencija održala se 16.11 u Plaza Event Centru (ex Hypo Centar) i privukla je veliki broj sudionika, zainteresiranih za teme digitalnog marketinga.

Jedna od veći tema na konferenciji je bila tema Zaštite osobnih podataka koja predstavlja najčešći problem u virtualnom svijetu. Tvrtka ECS je zainteresiranoj publici predstavila GDPR temu i što sve uključuje GDPR regulativa koja nastupa na snagu 25.05.2018. godine. Predavač Nenad Spudić je na temu GDPR-a predstavio sve probleme, izazove i obaveze provođenja GDPR regulative, informacijske sigurnosti te usklađenja po GDPR regulativi.

Cilj Uredbe jest zaštita podataka građana Europske Unije bez obzira na to gdje se njihovi podaci obrađuju i pohranjuju odnosno događa li se to unutar ili izvan granica EU. Pravila koja su propisana obuhvaćaju svaku tvrtku koja na bilo koji način prikuplja ili obrađuje osobne podatke, govori Nenad Spudić, stručnjak za informacijsku sigurnost u ECS-u.