11.12.2017

4. DAM konferencija u znaku GDPR regulative i ECS-a

I ove godine održana je DAM konferencija (Digital Advertising and Marketing) jedna od najvećih i najboljih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu i oglašavanju. Ova četvrta po redu konferencija održala se 16.11 u Plaza Event Centru (ex Hypo Centar) i privukla …

I ove godine održana je DAM konferencija (Digital Advertising and Marketing) jedna od najvećih i najboljih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu i oglašavanju. Ova četvrta po redu konferencija održala se 16.11 u Plaza Event Centru (ex Hypo Centar) i privukla je veliki broj sudionika, zainteresiranih za teme digitalnog marketinga.

Jedna od veći tema na konferenciji je bila tema Zaštite osobnih podataka koja predstavlja najčešći problem u virtualnom svijetu. Tvrtka ECS je zainteresiranoj publici predstavila GDPR temu i što sve uključuje GDPR regulativa koja nastupa na snagu 25.05.2018. godine. Na temu GDPR-a predstavili smo sve probleme, izazove i obaveze provođenja GDPR regulative, informacijske sigurnosti te usklađenja po GDPR regulativi.

Cilj Uredbe jest zaštita podataka građana Europske Unije bez obzira na to gdje se njihovi podaci obrađuju i pohranjuju odnosno događa li se to unutar ili izvan granica EU. Pravila koja su propisana obuhvaćaju svaku tvrtku koja na bilo koji način prikuplja ili obrađuje osobne podatke.