Sektor Implementacije i tehničke podrške djeluje na četiri lokacije unutar Hrvatske (Zagreb, Rijeka, Osijek i Split) te se na taj način osigurava mogućnost poštivanja vrlo visokih parametara unutar SLA ugovora s korisnicima.
Sam je sektor osim zemljopisne podjele organiziran u tri cjeline:
- Održavanje i servis klijentske opreme i aplikacija,
- Održavanje i servis enterprise opreme i aplikacija,
- Implementacija jednostavnih i složenih IT rješenja.
Sektor posjeduje niz visokokvalificiranih zaposlenika s certifikatima slijedećih IT dobavljača:
- HP (klijenti, poslužitelji, sustavi za pohranu podataka, mrežni uređaji),
- IBM (poslužitelji, sustavi za pohranu podataka, dio Tivoli portfelja, dio WS portfelja),
- Lenovo (klijenti),
- Cisco (mrežna oprema – preklopnici, usmjerivači, vatrozid, bežična mreža),
- Oracle (razne verzije Oracle DBMSa),
- SUN (operativni sustav, cluster, poslužitelji),
- Linux (operativni sustav, cluster),
- Check Point,
- Palo Alto Networks,
- Microsoft (OS, Exchange, Sharepoint, TMG, RMS…),
- Trend Micro,
- Symantec (AV, arhiviranje).
Pored nabrojanih dobavljača i područja postoji još niz manjih o kojima je podatak dostupan na upit. Za pojedini smo dio portfelja nekih dobavljača jedna od rijetkih IT tvrtki koja posjeduje potrebna znanja i certifikate za pružanje usluga održavanja i servisa istih.